Schiermonnikoog

Veel gestelde vragen | Forum

Verloren op Schiermonnikoog

Desi

Vrijdag 08 juli 2011

Geachte heer, mevrouw, Wij hebben zaterdag een strandwandeling gemaakt. Tijdens die wandeling ben ik mijn camera verloren. Waar kan ik eventueel navragen of deze wellicht gevonden is? Bij voorbaat dank, Desi

Medewerker

Vrijdag 08 juli 2011

U geeft aan dat u iets verloren of gevonden?

Iets verloren?

Als u een voorwerp (in de omgeving) verloren heeft, kunt u navraag doen bij de gemeente. Misschien is uw voorwerp al gevonden. U kunt op aangifte doen van een verloren voorwerp op http://verlorenofgevonden.nl/. U kunt natuurlijk ook altijd naar het gemeentehuis komen.

Na aangifte van verlies en op vertoon van uw legitimatie, kunt u uw bezit dan meteen meekrijgen.

Iets gevonden?

Heeft u een voorwerp (in de omgeving) gevonden, dan is het uw plicht om uw best te doen om het weer bij de eigenaar terug te bezorgen. Als u weet wie de eigenaar is, dan kunt u dit zelf regelen. Weet u niet wie de eigenaar is? Dan kunt u het voorwerp aangeven bij de betreffende lokale gemeente waar u het voorwerp gevonden heeft.

U kunt op aangifte doen van een gevonden voorwerp op http://verlorenofgevonden.nl/. U kunt natuurlijk ook altijd naar het gemeentehuis komen.

Last check on:
Dinsdag 12 juli 2011

Meer onderwerpen

Naaktstrand op SchiermonnikoogNaaktstrand op SchiermonnikoogZaterdag 25 juli 2009
Hoe lang duurt de overtocht naar Schiermonnikoog?Hoe lang duurt de overtocht naar Schiermonnikoog?Maandag 20 februari 2012
Met het openbaar vervoer naar SchiermonnikoogMet het openbaar vervoer naar SchiermonnikoogZaterdag 07 juni 2008
Paardrijden op het strandPaardrijden op het strandDonderdag 02 juli 2009
Verloren op SchiermonnikoogVerloren op SchiermonnikoogVrijdag 08 juli 2011
VVV SchiermonnikoogVVV SchiermonnikoogWoensdag 06 mei 2009
Busverbindingen naar SchiermonnikoogBusverbindingen naar SchiermonnikoogDonderdag 11 juni 2009
Hoe kom ik op mijn vakantiebestemming wanneer ik de auto niet meeneem?Hoe kom ik op mijn vakantiebestemming wanneer ik de auto niet meeneem?Zondag 22 januari 2012
Met de auto naar SchiermonnikoogMet de auto naar SchiermonnikoogDinsdag 13 mei 2008

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 1998 - 2012 Schiermonnikoog.info ™